Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 19 januari 2012

Katrin Zytomierska är universums dummaste och elakaste kvinna!

Första gången jag såg och hörde denna utomjording var i samband med Idol. Katrin kräktes över hur deltagarna såg ut, hur de sjöng, att de var feta, fula och alla ord som i sanning beskriver henne själv, använde hon till att klanka ner på deltagarna.

Det gick så långt att TV4 gav henne sparken! Alex Schulman gifte sig med krakel ( katrin) spektakel och ställde till med ett gigantiskt bröllop på ett slott i Polen. Den ende som blev glad måste ha varit han/hon som arrangerade spektalet och blev rik på kuppen.

Detta gräsliga fruntimmer är nog bland det värsta jag sett och hört i kvinnoväg. Jag brukar inte bli förbannad på någon, men nu har jag fått nog! Jag avskyr denna fjantiga, barnsliga och elaka kvinna. Hon är bedrövlig! Att hon överhuvudtaget får en enda sekunds utrymme i media ser jag som en katastrof för alla normala hyggliga och medkännande människor av båda kön.

Nu har detta underliga spektakel skrivit en bok! Oja! Är det inte fantastiskt? Katrin har lyckats få ihop bokstäver som handlar om LCHF och påstår att med denna metod har hon lyckats gå ner 35 kilo! Är hon dum eller? Ja, just det, det var just vad hon är!

I sin bok skriver hon att fläsk (fett) är äckligt på människor och detta enbart för att provocera överviktiga människor att banta med LCHF.  Är det någon som bara behöver visa sig i teve rutan för att provocera mig så är det Katrin. Hon är INGEN förebild för något annat än allt som blivit fel från början i konstruktionen. Alex Schulman, hennes före detta make, har gjort en slags avbön för alla elakheter han spottade ur sig i tid och otid. Det visade på någon slags självinsikt. Katrin vet inte ens hur ordet självinsikt stavas!

Fy fan vad jag avskyr hennes attityd och uppenbarelse. Den är gräslig!

Skönhet förgår förstånd består
Ramona


Grattis du ska bli pappa!

Adlibris
Bokus
CDON
Bokia internethandel


Adlibris: Ändhållplats Sverige






"När mardrömmen blev sann" av Glenn Forrestgate på Adlibris

"Grattis, du ska bli pappa" Adlibris Bokus CDON (planering pågår inför andra upplagan, första börjar ta slut! Kallas succé!)

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare. (Gillar du inte göteborsk dialekt ska du inte lyssna!)

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.
Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Dito
Muntligt
Load2hear.
Mobook
Storytel

5 kommentarer:

Monica Antonsson sa...

Oj, vad du tar i.
Det värsta är att jag motvilligt instämmer.
PS. Din bok är jättebra...

Ramona Fransson sa...

Hej Monica!

Jag har varit arg på Katrin ända sedan hennes första framträdande och att se och höra henne i Debatt igår gjorde mig väldigt arg!

Jag anser att Katrin, så länge som hon är så elak och oförståndig, inte ska sitta i någon soffa eller vara med i media överhuvudtaget. Hon bara sårar och retar gallfeber på vanlig hederliga och schyssta människor.

Tack! Det är skönt att ha skrivit den.

Anonym sa...

Tills vi stänger av TV´n och visar att vi inte vill ha idioter i rutan så kommer TV´n att pumpa ut skiten som irriterar, vi talar om det, dom har vunnit.

Anonym sa...

du som författare borde kanske kolla upp fenomenet särskrivni
ng...

Ramona Fransson sa...

Hej Anonym!

Tack för tipset om särskrivning! Mycket användbart!